Art директорът на Blizzard за комбинирането на три свята в един

Автор: forge | 17/12/2017 01:01 120 0
Решението да се превърне мод за игра в отделно заглавие се е превърнало в много работа за екипът на Samwise Didier, арт директорът на Blizzard Entertainment. Рисуването на подобна игра е ново предизвикателство за Didier, защото играта включва герои от Diablo, StarCraft и Warcraft, където всеки екип от художници си има свой собствен дизайн. "Най-трудната част беше намирането на добър дизайн, който да комбинира всички вселени в една", коментира Didier. "Diablo може би е най-реалистичната, където хората изглеждат по-нормални. Малко по-мрачна е и е по-малко интензивна. Warcraft е съвсем противоположно на това. Имате панди, които тичат наоколо, различни видове луди супергерои, който изглеждат като мистър Олимпия. StarCraft попада посредата. Трябваше да постигнем дизайн, който да взаимства от всички вселени по малко. С Diablo решихме да не бъде толкова мрачно, с Warcraft имаме повече реализъм с текстурите от традициония стил на рисуване. И всички заедно са полирани с огледалните на StarCraft бойни полета.

Коментари (0)


Влезте в профила си, за да добавите коментар.

Подобни статии